Značka Infiniti sa mení: 100 000 elektromobilov do polovice desaťročia
Automobilka sledovala pokles predaja v USA a to z 80 000 kusov v roku 2020 na menej ako 46 700 kusov v minulom roku. Plán Infiniti zahŕňa reorganizáciu predaja, s cieľom dosiahnuť 100 000 kusov do polovice desaťročia. Táto cesta k úspechu zahŕňa štyri nové modely, vrátane dvoch plne elektrických vozidiel. Infiniti sa pri tomto transformačnom kroku inšpirovalo obchodmi Apple, s obchodmi, ktoré budú charakterizované veľkými sklenenými výkladmi. Logo značky bolo tiež vynovené, s dôrazom na “Cestu Infiniti” a horizontálnu líniu.
Infiniti nasleduje elektrickú cestu
Prvým krokom v tejto novej ére je Infiniti Vision Qe, ich elektrický model, ktorý sa prirovnáva k Porsche fastbacku a Tesle Model S. Toto vozidlo má predlžený rázvor a nový dizajn svetiel, s jedným pásom svetiel po celej šírke vozidla. Tento elektrický crossover, vyrábaný Nissanom, vás prekvapí svojím futuristickým vzhľadom. Nissan ho bude vyrábať vo svojom závode v Cantone v Miss. Značka nám predstaví koncept Vision Qe 24. októbra spolu s ďalšími novými modelmi, poskytujúc nám tak pohľad do budúcnosti automobilov Infiniti.